Monday 9 March 2009

sekian lama..


Setelah lama saya menyepi dari menulis blog.Tangan seolah kaku untuk menaip..Hari ini alhamdulilah dapat peluang menjenguk kembali ke sini..

Ujian blok Brain and Mind System baru je berlalu..akhirnya tamat sudah sistem2 yang perlu saya tempuhi..Next blok Emergency Medicine..(perkara yang paling saya suka kut hehe)..

Keadaan yang bertambah sibuk dengan tesis yang baru masih dalam proses membuat proposal..RELATIONSHIP BODY MASS INDEX AND BLOOD PRESSURE..Begitula tajuk yang saya sendiri pilih.Nampak macam senang..tapi agak sulit sebenarnya huhu..Semoga Allah permudahkan urusan saya Insyaallah..(di dalam kesulitan itu pasti ada kemudahan:Al-Insyirah).Sokongan dari ayahbonda,keluarga,pensyarah2 dan sahabat handai amatla saya hargai dan harapkan.

1 comment:

sHaH rIzAn_n_FaMiLy said...

semua org akan dokan doc,percayala..insyAllah