Wednesday 15 April 2009

Menangis?Cry?...


Kau Hadir - Dehearty




Mesti semua antara kita pernah menangis..walaupun bermacam alasan boleh menyebabkan mata mengeluarkan air mata,namun itulah maksud yang tersurat dari hati yang dapat kita lihat dan rasa..Ada orang menangis kerana terlalu gembira,ada juga orang menangi kerana terlalu sedih (kecewa @ frustated)..yang jadi masalah bila menangis tanpa sebab..(hehehe yang ni maybe kna jumpa psikiatrik)

Alangkah indahnya dan berharga jika air mata yang gugur itu adalah menangis kerana Sang Pencipta, Allah SWT..itulah menangis yang paling nikmat..

Terlalu murah air mata jika menangis menangis kerana cinta manusia..namun itulah yang paling biasa di antara kita..kecewa dengan cinta, gagal peperiksaan atau if orang macam saya terlalu stress pun boleh juga mengeluarkan air mata hehe..Alhamdulilah selepas 'lepas' serabut akan hilang seketika.

Wanita dengan air mata? sudah menjadi sinonim dalam hidup kan ayat tu.biasala hati wanita itu lembut.mudah tersentuh dan itulah senjata wanita.if lelaki pula macam mana ekh??? wallahuallam..

1 comment:

Arif Dzulkifli said...

sape kate laki xnangis?hati xlmbut?xmdah tsntuh?..aku tgk cite 'bersamamu' kt tv3 tu pn da merah mata2..hahahaha~